Osobní asistent/ka
Přijmu člověka na pozici osobní/ho asistenta/ky na zkrácenou pracovní dobu (6 hodin).
Náplň práce:
veškerá administrativa (skenování, práce s pc, kopírování), tvorba tabulek v Excelu, telefonování stávajícím klientům, servisující schůzky, vyřizování korespondence, telefonické vyřizování dlužníků, řešení intervencí, příprava podkladů pro porady a vyhotovování zápisů z porad, tvorba PPS prezentací, vytváření a spravování databáze klientů, evidence, udržování čistoty v kanceláři.
Požadavky:
min. SŠ, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, loajalita, trpělivost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, ŘP sk.B (auto výhodou), aktivní přístup k plnění úkolů, znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Outlook a Internet, dobré komunikační schopnosti, výborný pravopis, rychlost, reprezentativní vystupování, schopnost logicky uvažovat, optimistmus.
Nabízím:
zajímavé platové ohodnocení, bonusy za výsledky, přátelské pracovní prostředí, možnost motivačních odměn.
V případě zájmu o pracovní pozici zašlete prosím Váš CV a foto na uvedený email.